söndag 18 oktober 2009

Varför....

får jag inte skälla ut en svart person och/eller en muslim om han/hon beter sig som en skitstövel, när jag får göra det om personen är vit och kristen?

Varför får jag inte anse att vi har tagit emot aldeles för många invandrare under alldeles för kort tid?

Varför får jag kritisera alla totalitära ideologier, men inte den mest totalitära av dem?

Varför får jag kritisera alla andra religioner,men inte islam?

Nu kommer jag inte heller att få kritisera pedofiler, eftersom undantaget för denna sexuella läggning, som fanns i Nicefördraget, tagits bort ur Lissabonfördraget, så att dessa får samma skydd som resten av sexuella minoriteter.

Alltså varför får jag inte diskutera fakta utan att kallas rasist?

1 kommentar:

  1. Ja du, det har jag också undrat länge. Det värsta är att saker och ting blir bara värre och värre för var dag som går....

    SvaraRadera